Συχνές ερωτήσεις

Browse F.A.Q. Topics

Αγορές

  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΣΑΝΤΑ ΑΓΟΡΩΝ;

    Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθέστε στην τσάντα να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στην τσάντα δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

  • ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ;

    Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-2836006.

  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΩ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ;

    Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένας ολόκληρος κόσμος με ευεργετικά προϊόντα, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την γκάμα προϊόντων μας σε κατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

  • ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

    Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

    • Πάνω στο μενού με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθέστε στην τσάντα που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.

    • Από την επιλογή Αναζήτηση που βρίσκεται στη γραμμή του μενού κατηγοριών και ξεχωρίζει από το σύμβολο του μεγεθυντικού φακού. Κάνετε αναζήτηση πληκτρολογώντας τον όρο που επιθυμείτε.

Λογαρισμός

  • ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

    Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή νέου μέλους στο πάνω δεξιά μέρος της αρχικής σελίδας συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username.

  • ΠΩΣ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ NEWSLETTER ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ALGAFAIR;
    Μπορείτε να εισάγετε το email σας στην εγγραφή στο κάτω δεξιά μέρος της αρχικής σελίδας.
  • ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ NEWSLETTER ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΧΡΗΣΤΗ ΣΤΗΝ ALGAFAIR. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;
    Για την εγγραφή στο newsletter δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη λογαριασμού.

Παραγγελία

  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ;

    Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθέστε στην τσάντα πάνω στη φωτογραφία του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.

    Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο Δείτε την τσάντα αγορών σας που εμφανίζεται όταν τοποθετήσετε τον κέρσορα του ποντικιού στο σηματάκι με την τσάντα και το χρηματικό ποσό στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Ακολούθως αφού ελέγξετε τις επιλογές σας πατήστε πάνω στο κουμπί Προχωρήστε στην πληρωμή που βρίσκεται στη στήλη με τίτλο Σύνολα καλαθιού και θα περάσετε σε σελίδα όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

    Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210-2836006 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

  • ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Στην Algafair είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τις εξής δυνατότητες.

    • Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση support@algafair.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
    • Να μας τηλεφωνήσετε τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο 210-2836006
  • ΜΠΟΡΩ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας του site μας υπάρχει η επιλογή Εντοπισμός παραγγελίας στο πεδίο με τίτλο Online αγορές. Στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, ο οποίος σας έχει δοθεί με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και το email που χρησιμοποιήσατε. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.

    Παράλληλα στη διεύθυνση support@algafair.gr μπορείτε να στείλετε e-mail και αφού αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας και το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση, έχετε τη δυνατότητα να ρωτήσετε για οποιοδήποτε θέμα άπτεται της εξυπηρέτησης της παραγγελίας σας. Στα e-mails απαντάμε πάντα και άμεσα.

    Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210-2836006.

  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

    Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

    • Με e-mail στο support@algafair.gr
    • Τηλεφωνικά στο 210-2836006
        
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ;

    Η Algafair φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της να είναι υψηλή και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρίας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με δύο τρόπους:

    • Με e-mail στο support@algafair.gr
    • Τηλεφωνικά στο 210-2836006 τις εργάσιμες μέρες και ώρες

    Αν μας στείλετε ένα email, παρακαλώ προσθέστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες περιλαμβανομένου και του αριθμού της παραγγελίας ενώ θα ήταν επιθυμητό να μας στείλετε και μια φωτογραφία αν κάτι είναι λάθος σε κάποιο από τα προϊόντα.

    Αν δεν είστε εντελώς ικανοποιημένοι από το προϊόν σας, απλά επιστρέψτε το αχρησιμοποίητο προϊόν στην αρχική του κλειστή συσκευασία μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή του για να σας επιστραφούν τα χρήματά σας.

    Όταν παραλάβουμε το προϊόν, θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων, αλλά όχι τα έξοδα αποστολής. Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνοδεύουν και η συσκευασία δεν μπορεί να έχει ανοίξει ή με οποιοδήποτε τρόπο καταστραφεί όπως και το προϊόν. Αλλιώς δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων.

    Θα πρέπει εσείς οι ίδιοι να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής για να επιστραφούν τα αγαθά και η αποστολή είναι κάτι που θα πρέπει να το κανονίσετε εσείς. Τα προϊόντα βρίσκονται υπό την ευθύνη σας μέχρι να φτάσουν στην αποθήκη μας. Παρακαλώ διασφαλίστε την σωστή συσκευασία των προς επιστροφή προϊόντων ώστε να αποτραπεί οποιαδήποτε φθορά στα προϊόντα ή στις συσκευασίες τους.

Παραλαβή

  • ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ;

    Στην Algafair η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 11 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη ημέρα σπίτι σας. Πιο συγκεκριμένα ο συνήθης χρόνος παράδοσης από την στιγμή που το πακέτο αποχωρίσει από την αποθήκη μας είναι:

    • 1-2 εργάσιμες μέρες για τις αποστολές εντός Αττικής
    • 2-3 εργάσιμες μέρες για τις αποστολές εκτός Αττικής

    ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι ακόμα αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο

  • ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ;

    Η Algafair ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προϊόντα της και κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά, ενώ από ένα ποσό και πάνω η παραγγελία φτάνει σε εσάς ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ. Λεπτομερέστερα:

    Για την Αθήνα

    • ΔΩΡΕΑΝ (για αποστολές βάρους έως 2 kg, για κάθε επιπλέον 1 κιλό υπάρχει χρέωση 1 ευρώ)

    Για την υπόλοιπη Ελλάδα (για παραγγελίες κάτω των 39 ευρώ)

    • 2,50 ευρώ (για αποστολές βάρους έως 2 kg, για κάθε επιπλέον 1 κιλό υπάρχει χρέωση 1 ευρώ)

    Για την υπόλοιπη Ελλάδα (για παραγγελίες άνω των 39 ευρώ)

    • ΔΩΡΕΑΝ (για αποστολές βάρους έως 2 kg, για κάθε επιπλέον 1 κιλό υπάρχει χρέωση 1 ευρώ)

  • ΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

    Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα μέ Παρασκευή 09:00-17:00. Υπάρχουν και άλλες επιλογές παράδοσης (αυθημερόν, Σάββατο, πρωινή εως τις 10:00) για τις οποίες μπορείτε να ενημερωθείτε καλώντας στο 210-2836006 ή στέλνοντας email στο support@algafair.gr.

  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ;

    Αν έχετε συγκεκριμένη απαίτηση για την ώρα και τη μέρα της παράδοσης της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-2836006 ή στο support@algafair.gr για να σας εξυπηρετήσουμε.

Πληρωμή

  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Ωστόσο, οι πελάτες της Algafair έχουν στη διάθεση τους και άλλους τρόπους πληρωμής. Οι τρόποι αυτοί είναι:

    Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή.

    Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς της Algafair.

    Ο αριθμός του τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο γίνονται οι απευθείας τραπεζικές μεταφορές είναι ο παρακάτω:

    Alpha Bank

    Αριθμός λογαριασμού:  217-00-2002-002390

    IBAN: GR94 0140 2170 2170 0200 2002 390

    Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-2836006 ή μέσω email: support@algafair.gr.

    Πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών και επιπλέον δεν έχει υπάρξει ούτε μία περίπτωση απάτης ανάμεσα στους πελάτες μας.

    PayPal: Αν διαθέτετε λογαριασμό PayPal σας δίνετε η δυνατότητα να εξοφλήσετε μέσω αυτού του ασφαλούς τρόπου τις αγορές σας.

  • ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ;

    Για να διασφαλίσουμε ότι η αγοραστική σας εμπειρία είναι ασφαλής, απλή και ακίνδυνη η Algafair σε συνεργασία με την Alpha Bank χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Socket Layer). Η τεχνολογία αυτή κρυπτογραφεί και προστατεύει τα δεδομένα το οποία μας στέλνετε μέσω του Διαδικτύου. Αν η τεχνολογία SSL είναι ενεργοποιημένη όταν μεταβείτε στη σελίδα πληρωμής Alpha e-Commerce τότε θα είστε σε θέση να διακρίνετε ένα λουκέτο στο πάνω σημείο του προγράμματος περιήγησής σας  (browser) στο οποίο μπορείτε να πατήσετε για να λάβετε πληροφορίες περί του ψηφιακού πιστοποιητικού εγγραφής SSL.

    Επίσης θα παρατηρήσετε ότι όταν μεταβείτε στη σελίδα πληρωμής Alpha e-Commerce στο πεδίο εισαγωγής του URL η διεύθυνση ξεκινά με ‘https:’ αντί για το σύνηθες ‘http:’. Αυτό σημαίνει ότι βρίσκεστε σε ασφαλή λειτουργία.

  • ΠΟΙΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ, ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΔΕΧΕΣΤΕ;
    • Visa
    • Mastercard
    • American Express
    • Visa Electron
    • Maestro